Sidor

måndag 25 mars 2013

Artist Of The Month

Nu har jag slitit mitt hår (om jag haft något hehe). Att välja månadens artist var inte lätt denna gång men till slut fick det bli detta helt otroligt vackra Bröllopskort som May Grethe Weltan skickat in, May Grethe vann förra månaden och det var denna stämpeln hon fick hem, Så Grattis igen May Grethe, jag föll pladask för detta romantiska kort : ) 

I have torn my hair (if I had any hehe). To choose this month's artist was not easy this time, but finally I chose this incredible beautiful Wedding card May Grethe Weltan submitted, May Grethe won last month and it was this stamp she got home, So Congratulations again May Grethe, I fell head over heels for this romantic card:)


  


Vackert : )
Beautiful :)



   Extra vinsten denna månaden gick till Åsa Jonasson, stort grattis till dig : )



The extra price this month went to Åsa Jonasson, congratulations to you:)
Stort tack till er alla som skickar in, nu väntar jag med spänning till nästa månads bidrag, glöm inte att ta ett kort när du skapat med PhunnyFace och skicka in till mig fredrik@phunnyface.com
En stor kram från mig
Fredrik
Many thanks to all of you who sent in art work, now I wait with bated breath for next month's contributions, don't forget to take a foto  if you created with PhunnyFace and send it to me at  fredrik@phunnyface.com
A big hug from me
Fredrik


6 kommentarer:

Cornelia sa...

Åh, jag bara ääääälskar detta kort! Det är så otroligt väl sammansatt och så romantiskt att man bara dåååååånar! *S*

Grattis MayGrethe! Och grattis Åsa också!

Sinikka sa...

Ett mycket fint kort
Grattis till bägge tjejerna

Sinikka :-)

Susy sa...

STORT grattis,underbart vackert kort!

KRAM SUSY

Åsa sa...

Vilket underbart bröllopskort! Helt klart en vinnare :-)

Jag är superglad att även jag fick vinna pris :-) Tusen tack!

Kram Åsa

May Grethe sa...

Tusen tusen takk for alle varmende, rørende kommentarer og tusen takk for at jeg ble valgt også denne måneden.

Klem fra May Grethe

Marita Johansson sa...

Ett fantastiskt fint kort

GRATTIS